SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Chupa Chups z kampanią na Halloween

Z okazji przypadającego na koniec października Halloween marka słodyczy Chupa Chups (Perfetti Van Melle Polska) przygotowała akcję promocyjną.

W tym roku, z okazji Halloween, Chupa Chups wychodzi do konsumentów ze specjalną kampanią prowadzoną w social mediach. Do zabawy marka zaangażowała TikTokerów, którzy na swoich kanałach pokażą jak lizak Chupa Chups 3D Czacha może zmienić zwykły dzień w najstraszniejsze Halloween.

"Potworne” stylizacje pojawią się także na Instagramie. Grupa zaangażowanych w kampanię influencerów pokaże się w wyjątkowej odsłonie – makijażach nawiązujących do trójwymiarowej Czachy Chupa Chups.

– Wszystkich fanów Halloween zapraszamy do wspólnej zabawy. Jeśli nie mamy możliwości samodzielnego wykonania halloweenowego make’upu zachęcamy do skorzystania z naszego filtra do instatories Chupa Chups 3D. Powala on na dobór aż czterech różnych makijaży inspirowanych trójwymiarowym lizakiem. Czekamy na Wasze wyjątkowo „straszne” zdjęcia i filmiki – komentuje Michał Bonecki, consumer marketing manager w Perfetti Van Melle Polska.

Kampania promująca lizaki Chupa Chups 3D Czacha realizowana na TikToku i Instagramie potrwa do listopada 2020 r.

Obsługą komunikacyjną kampanii zajmuje się Synertime. Za działania na Tik Toku odpowiada DMG CTRL Krzysztof Budzyński, na Instagramie G7/Livebrand.

Dołącz do dyskusji: Chupa Chups z kampanią na Halloween

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl