CI Polsat z nowym logo i oprawą. „Tchniemy w kanał więcej życia” (wideo)
Poświęcony zbrodniom i śledztwom kanał CI Polsat od 21 kwietnia br. wprowadzi nową oprawę graficzną i nowe logo. Stacja stopniowo poszerza też ofertę o pozycje o skandalach czy zjawiskach paranormalnych.
Nowe logo kanału jest dwuwymiarowe i wielobarwne, składa się z charakterystycznego srebrnego rdzenia oraz odcieni czerwieni i czerni. Logotyp jest już używany przez wersje stacji Crime & Investigation Network nadawane w innych krajach świata. Nową oprawę i logo przygotowała agencja kreatywna Monarchy z Republiki Południowej Afryki.
- Tematyka przestępcza jest jednym z najtrudniejszych i najbardziej prowokacyjnych tematów poruszanych w telewizji i ważne jest, by identyfikacja wizualna stacji to odzwierciedlała. Z racji wielu nowych zakupów programowych, uznaliśmy, że to doskonały moment, by tchnąć w CI Polsat więcej życia - komentuje zmiany Agnieszka Szozda, dyrektor ds. marketingu i komunikacji w A+E Networks Poland.
Wraz z odświeżeniem oprawy CI Polsat zmienia ramówkę, wprowadzając więcej pozycji poświęconych nie tylko zbrodniom i śledztwom, ale również aktualnym wydarzeniom i skandalom, tematyce paranormalnej czy medycynie.
W ostatnich miesiącach na antenie stacji pojawił się polski serial paradokumentalny o policji „Wydział zabójstw”, zrealizowany w Polsce serial o seryjnych mordercach „Bestie w ludzkiej skórze” czy produkcja „Widziałem ducha” o spotkaniach ze zjawami z innego świata.
Kanał w najbliższym okresie planuje emisję m.in. dokumentu o toczącym się procesie Oscara Pistoriusa, oskarżonego o zabójstwo narzeczonej, serial „Gwiazdy i duchy”, w którym znane osoby opowiadają o swoich doświadczeniach ze zjawiskami paranormalnymi oraz cykl „Wielki Brat - Australia”, opowiadający o tym, jak kamery ustawione w miastach zmieniają życie ludzi i pomagają stróżom prawa ścigać przestępców.
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że średni udział CI Polsat w rynku w marcu br. wyniósł 0,08 proc. (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: CI Polsat z nowym logo i oprawą. „Tchniemy w kanał więcej życia” (wideo)