„Ciepła strona życia w mieście” promuje Ciepło Systemowe
Wystartowała nowa kampania reklamowa usługi Ciepło Systemowe. Akcja, przygotowana i realizowana przez agencję Konceptlab, przebiega pod hasłem „Poczuj ciepłą stronę życia w mieście”.
Akcja ma charakter wizerunkowo-produktowy. Ogólnopolskie reklamy wizerunkowe zachęcają do wybrania „ciepłej strony życia w mieście”, natomiast lokalne reklamy produktowe informują o usłudze Ciepło Systemowe dostępnej w konkretnych miastach.
Działania są prowadzone w radiu (Trójka, Radio ZET, RMF FM) oraz internecie (Onet.pl, WP.pl, strony z sieci reklamowej Google, portale społecznościowe). Potrwają do końca marca.
Za kreację reklam oraz planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Konceptlab.
Dołącz do dyskusji: „Ciepła strona życia w mieście” promuje Ciepło Systemowe