„CKM”: nowym układ treści i logo, więcej stron, strefa premium w serwisie internetowym
Miesięcznik „CKM” (Marquard Media Polska) ukazał się w nowej odsłonie. Magazyn ma teraz więcej stron i inny układ sekcji tematycznych niż poprzednio. W dziale premium serwisu internetowego pisma można przeglądać sesje zdjęciowe i materiały wideo.
W nowej odsłonie „CKM” ma 138 stron, a nie jak poprzednio 108. Magazyn jest teraz podzielony na sekcje „Odkrycia” (z newsami, ciekawostkami, krótkimi wywiadami, felietonami, recenzjami oraz nowymi rubrykami: „Gwiazda numeru”, „Bieg po wiedzę” i „Męskie pielgrzymki”), „Męski świat” (z długimi wywiadami, reportażami, artykułami i testami różnych produktów), „Dobra rada” (z poradami dotyczącymi odzieży, kosmetyków, fitnessu i kulinariów) oraz znajdującej się na końcu numeru „Strefy wrzenia” (z trzema rozbieranymi sesjami zdjęciowymi modelek).
- Gdzieniegdzie ten sam „CKM” będzie do kupienia w dwóch zeszytach, choć identycznej treści i objętości. To taki eksperyment - informuje Piotr Skalski, redaktor naczelny magazynu, we wstępniaku w nowym numerze.
W wydaniu drukowanym „CKM” dostępny jest również kod dostępu do nowej sekcji premium w serwisie internetowym pisma. Prezentowane są tam głównie sesje zdjęciowe modelek i materiały wideo z ich realizacji.
>>> Przeglądaj okładki „CKM” w naszym dziale Jedynki
Miesięcznik ma również nowe logo, w którym nazwa pisma jest dużo większa niż poprzednio. Nie zmieniła się cena egzemplarzowa tytułu - wynosi 8,99 zł.
Według danych ZKDP w listopadzie ub.r. sprzedaż ogółem „CKM” wynosiła 18 096 egz., o 22,2 proc. mniej niż rok wcześniej.
Dołącz do dyskusji: „CKM”: nowym układ treści i logo, więcej stron, strefa premium w serwisie internetowym