Coca-Cola pozwala przygotowywać napisy na puszki w ciężarówkach
W ramach kampanii „Podziel się radością” Coca-Coli w trasę po Polsce wyruszyły specjalne ciężarówki, w których można przygotować puszki tego napoju z wybranym imieniem lub ksywką. Za realizację akcji odpowiadają agencje Havas Engage Warsaw i Havas Worldwide Warsaw Digital.
Dwie ciężarówki Coca-Coli przez trzy miesiące będą odwiedzać największe polskie miasta. W ciężarówkach będzie można przygotować nadruk na puszkę tego napoju z wybranym imieniem lub ksywką. Pojazdom będą towarzyszyć ekipy samplingowe.
Ciężarówki pojawią się też na wybranych największych festiwalach muzycznych, a wówczas do ekipy dołączy zabytkowy Chevrolet El Camino.
Działania są elementem szeroko zakrojonej kampanii „Podziel się radością”, w ramach której na puszkach i butelkach Coca-Coli pojawiły się najpopularniejsze polskie imiona i ksywki (więcej na ten temat). Za realizację aktywacji odpowiada agencja Havas Engage Warsaw.
Ponadto eventy mają promować tegoroczny Coke Live Music Festival. W tym celu została przygotowana specjalna aplikacja na Facebooka: każda osoba, która napotka ciężarówkę i skorzysta na miejscu z aplikacji, ma szansę na wygranie biletów na imprezę. Aplikację przygotowała agencja Havas Worldwide Warsaw Digital.
Dołącz do dyskusji: Coca-Cola pozwala przygotowywać napisy na puszki w ciężarówkach
Tak brzmi nagłówek artykułu.O co kaman ? Chodzi o jakąś podróbe o nazwie "Coca-Coli"?