Communication Unlimited przygotuje strategię komunikacji marki Aurec Home
Agencja Communication Unlimited (CU) opracuje strategię komunikacji marki Aurec Home, która na polskim rynku zadebiutuje w czwartym kwartale tego roku.
Agencja Communication Unlimited jest odpowiedzialna za opracowanie customer journey: od komunikacji digital, poprzez media drukowane aż po nośniki w miejscach sprzedaży marki Aurec Home.
Launch marki Aurec Home planowany jest na czwarty kwartał 2019 r. Spółka rozpocznie działalność na polskim rynku dużymi inwestycjami mieszkaniowymi w Poznaniu i Warszawie.
Aurec Home jest częścią międzynarodowej grupy Aurec Capital, która oprócz działalności w branży private equity i venture capital, ma na swoim koncie inwestycje deweloperskie w Niemczech, Polsce, USA, Izraelu, Australii oraz na Węgrzech.
Strony nie zdradzają szczegółów podpisanej umowy.
Dołącz do dyskusji: Communication Unlimited przygotuje strategię komunikacji marki Aurec Home