SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Crosspromocja Candy i Coccodrillo

Producent sprzętu AGD firma Candy, oraz producent i dystrybutor odzieży dla dzieci Coccodrillo, z początkiem marca rozpoczynają wspólną akcję promocyjną. Przedsięwzięcie to wsparte będzie przez reklamy telewizyjne, prasowe, reklamę zewnętrzną oraz działania prowadzone poprzez internet.

Treść akcji stanowi rekomendacja ze strony Coccodrillo prania ubranek dla dzieci w pralkach marki Candy z systemem dodatkowego płukania Aqua Plus. To pierwsze tego typu przedsięwzięcie dla obu firm.

Głównym punktem crosspromocji jest konkurs przeprowadzony w sklepach Coccodrillo, w ramach którego klienci powinni odpowiedzieć na pytanie, czym kierują się przy wyborze ubranek dla dzieci. Odpowiedzi będą stanowić podstawę do stworzenia mapy priorytetów przy zakupie odzieży dziecięcej. Organizatorzy szacują, że w konkursie weźmie udział około 50 000 uczestników. Autorzy 20-stu najciekawszych wypowiedzi nagrodzeni zostaną specjalną, wyposażoną w system dodatkowego płukania pralką Candy Grando. Informacje na temat konkursu przekazywane będę na plakatach, ulotkach oraz poprzez prasę. Konkurs trwać będzie przez cały marzec i zakończy się wraz z organizowaną przez obie firmy akcją.

Hasłem przewodnim całej akcji jest "Czysta radość dzieciństwa". Na potrzeby działań promocyjnych przygotowany zostanie specjalny 20-sekundowy spot, który emitowany będzie w TVN Style. Akcja nagłośniona zostanie także poprzez reklamę zewnętrzną i prasową - wykorzystane w tym celu zostaną bilbordy oraz citylighty w największych miastach kraju. Wykupiona została również powierzchnia reklamowa w miesięcznikach: Mamo to Ja, Mam Dziecko oraz Twoje Dziecko. Akcja reklamowa prowadzona w trakcie trwania crosspromocji wsparta zostanie dodatkowo działaniami PR.

Kreację projektów graficznych wykorzystywanych w trakcie crosspromocji przygotował poznański butik kreatywny Naftasquad.

Za obsługę PR crosspromocji odpowiada agencja Ad Publica, która prowadzi stałe działania public relations dla firm Coccodrillo i Candy.

Dołącz do dyskusji: Crosspromocja Candy i Coccodrillo

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl