SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Cyfrowy Polsat unowocześnia Internetowe Centrum Obsługi Klienta

Cyfrowy Polsat uruchomił nową wersję Internetowego Centrum Obsługi Klienta (ICOK). Do platformy dodano m.in. realizowanie płatności za wiele usług jednocześnie, dokupowanie i modyfikacje pakietów oraz obsługiwanie dostępu do materiałów wideo w ramach VOD, PPV i serwisów online.

Grupa kapitałowa Cyfrowy Polsat w pierwszym kwartale miała 390,4 mln zł zysku nettoGrupa kapitałowa Cyfrowy Polsat w pierwszym kwartale miała 390,4 mln zł zysku netto

- Projektanci nowej platformy pomyśleli o wielu nowych, użytecznych funkcjach, dzięki którym zarówno obsługa konta, jak i płatności zajmą niewiele czasu. Klienci w prosty sposób sprawdzą stan swoich należności za telewizję, Internet, usługi VOD i online i zdecydują czy chcą realizować płatności za pojedynczą usługę, czy zbiorczo. Nowy serwis daje także możliwość opłaty abonamentu z góry za dowolną liczbę miesięcy - mówi Grzegorz Sandel, dyrektor zarządzający ds. obsługi klienta i telekomunikacji Cyfrowego Polsatu.

>>> Cyfrowy Polsat zaoferuje smartfony z tunerem DVB-T z Chin

Użytkownicy ICOK mogą zobaczyć w panelu szczegóły posiadanych pakietów, a także informacje dotyczące sprzętu w tym numery seryjne i instrukcje obsługi. W dziale „VOD, PPV i Serwisy Online” znajdują się dane materiałów wideo i pakietów wykupionych w ramach telewizji IPLA oraz platformy VOD Domowa Wypożyczalnia Filmowa m.in. ilość wypożyczonych filmów i czas, jaki pozostał na ich obejrzenie. Natomiast w sekcji „Usługi/Wykorzystanie limitów” klienci CP sprawdzić mogą, czy mieszczą się w swoim miesięcznym limicie danych i minut.

Abonent może teraz sam nazwać usługi, które posiada (np. „dekoder babci” czy „internet córki”). W aktualizacji ICOK dodano również możliwość zapoznania się z warunkami umowy oraz modyfikacji posiadanych pakietów i zmiany danych kontaktowych.

W menu serwisu znalazło się także miejsce z odpowiedziami na najczęściej zadawane przez klientów pytania. Z Biurem Obsługi Klienta można kontaktować się teraz poprzez wypełnienie prostego formularza kontaktowego.

Zmiany w nowym serwisie ICOK są widoczne dla wszystkich abonentów.

Cyfrowy Polsat miał 3,53 mln abonentów i 525 mln zł zysku w 2013 r. (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: Cyfrowy Polsat unowocześnia Internetowe Centrum Obsługi Klienta

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
polpot
ok
odpowiedź
User
polpot
ok
odpowiedź
User
polpot
ok
odpowiedź