453 tys. widzów „Czarno na białym” w TVN24
Program „Czarno na białym” w sezonie 2020/2021 śledziło 453 tys. osób. TVN24 w czasie nadawania magazynu zajął drugie miejsce wśród kanałów newsowych, a w grupie 16-49 był liderem. Wpływy z reklam wyniosły 14,49 mln zł - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
Informacyjny magazyn w sezonie 2020/2021 „Czarno na białym” pokazywany był w dni powszednie około godz. 20.30 oraz w soboty o 21.30. Średnia widownia cyklu w okresie od 31 sierpnia ub.r. do 17 lipca br. wyniosła 453 tys. osób, co przełożyło się na 3,24 proc. udziału TVN24 wśród wszystkich widzów, 2,12 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 2,18 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Najwięcej widzów zgromadziło wydanie z 9 listopada. Jego średnia widownia wyniosła 1,61 mln osób.
Kanał TVN24 w paśmie nadawania audycji minimalnie przegrał walkę o widza ze stacją TVP Info, której udział wyniósł wówczas 3,41 proc. Gorzej poradził sobie Polsat News (1,23 proc.).
Z kolei wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVN24 był liderem oglądalności w segmencie stacji newsowych, a dalsze miejsca zajęły TVP Info i Polsat News.
Wpływy z reklam wokół magazynu w sezonie 2020/2021 wyniosły 14,49 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Udział TVN24 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 5,36 proc.
Dołącz do dyskusji: 453 tys. widzów „Czarno na białym” w TVN24