„Czas na coś nowego” w reklamie „młodszej” Škody Fabia (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamująca nową wersję samochodu Škoda Fabia. Akcja, przygotowana przez firmy Opcom, MediaCom Warszawa i Kalicińscy.com.
Kampania podkreśla m.in. nowoczesny design i wyposażenie nowej Škody Fabia, które w spocie porównywane są z artystycznymi strojami. W tle słychać dynamiczną piosenkę „Something new” Nikki Yanofsky.
W ramach akcji uruchomiono stronę internetową Czasnacosnowego.pl zawierającą szczegółowe informacje o promowanym samochodzie. W serwisie prowadzony jest konkurs, w którym po obejrzeniu spotu należy odpowiedzieć na sześć dotyczących go pytań (m.in. „Kogo jeszcze można by zaprosić do wnętrza młodszej Škody Fabia, by sprawdzić jak bardzo jest w niej wygodnie”). Nagrodą główną jest samochód Škoda Fabia, a pozostałymi - jego tygodniowe darmowe testy. Konkurs potrwa do 30 kwietnia.
Działania reklamowe są prowadzone w telewizji (kanały z oferty TVN, Polsatu i TVP), kinach (Cinema City, Multikino), prasie (m.in. „Newsweek”, „Wprost”, „Twój Styl”, „Pani”, „Playboy”, „CKM”, magazyny motoryzacyjne), internecie (m.in. Onet.pl, Gazeta, Interia.pl, WP.pl), na outdoorze oraz poprzez eventy i marketing bezpośredni. Potrwają do połowy kwietnia.
Za adaptację spotu, kreację innych reklam i strony Czasnacosnowego.pl oraz obsługę prowadzonego na niej konkursu odpowiada agencja Opcom, za aktywności w serwisach społecznościowych - agencja Kalicińscy.com, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MediaCom Warszawa.
Dołącz do dyskusji: „Czas na coś nowego” w reklamie „młodszej” Škody Fabia (wideo)
motoryzacjo lat 60-90 wróć