„Cztery Kąty” wyprzedziły „Moje Mieszkanie”. „M jak Mieszkanie” o 41 proc. do góry
W kwietniu br. na pozycję lidera sprzedaży wśród magazynów wnętrzarskich awansowały „Cztery Kąty”, które wyprzedziły „Moje Mieszkanie”. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło „M jak Mieszkanie”, zaś najwięcej stracił magazyn „Dobre Wnętrze”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, iż sprzedaż ogółem „Czterech Kątów” (Agora) w kwietniu 2015 roku wyniosła 71 446 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej zwiększyła się ona o 18,62 proc. Wówczas tytuł ten był drugi.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Na drugą pozycję spadł miesięcznik „Moje Mieszkanie” (ZPR Media). Sprzedaż ogółem tego tytułu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej poszła w dół o 9,20 proc. do poziomu 62 996 egz.
Ostatnie miejsce na podium zajął, wydawany przez ZPR Media, miesięcznik „M jak Mieszkanie”. Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 48 063 egz., po wzroście o 41,44 proc. - największym w zestawieniu.
Tuż za podium uplasowała się „Weranda” (Wydawnictwo Te-Jot). Jej średni wynik zmniejszył się o 0,07 proc. do 25 592 egz.
Z kolei największą stratę w zestawieniu, wynoszącą 25,73 proc., odnotował magazyn „Dobre Wnętrze” (ZPR Media), który zajął miejsce piąte. Jego sprzedaż ogółem wyniosła 12 360 egz.
ZKDP |
kwiecień |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
2015 |
2014 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Cztery Kąty |
118 000 |
76 813 |
71 446 |
111 200 |
60 632 |
60 230 |
Moje Mieszkanie |
108 400 |
62 998 |
62 996 |
102 034 |
69 376 |
69 376 |
M jak Mieszkanie |
91 500 |
48 335 |
48 063 |
92 000 |
34 067 |
33 982 |
Weranda |
43 000 |
25 592 |
25 592 |
43 000 |
25 609 |
25 609 |
Dobre Wnętrze |
35 800 |
14 820 |
12 360 |
36 700 |
18 934 |
16 641 |
Dom & Wnętrze |
21 500 |
8 282 |
6 924 |
28 000 |
9 246 |
8 741 |
W kwietniu br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem, wynoszącym 57,71 proc., pochwalić się mogły „Cztery Kąty”. Z kolei jedyny spadek odnotował magazyn „Dom & Wnętrze” (Agora) - było to jednak zaledwie 0,03 proc.
ZKDP |
2015 |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
kwiecień |
marzec |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Cztery Kąty |
118 000 |
76 813 |
71 446 |
107 786 |
50 190 |
45 301 |
Moje Mieszkanie |
108 400 |
62 998 |
62 996 |
108 000 |
58 312 |
58 013 |
M jak Mieszkanie |
91 500 |
48 335 |
48 063 |
91 900 |
46 759 |
46 159 |
Weranda |
43 000 |
25 592 |
25 592 |
43 400 |
25 415 |
25 415 |
Dobre Wnętrze |
35 800 |
14 820 |
12 360 |
35 800 |
13 135 |
10 945 |
Dom & Wnętrze |
21 500 |
8 282 |
6 924 |
20 500 |
7 619 |
6 926 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Cztery Kąty” wyprzedziły „Moje Mieszkanie”. „M jak Mieszkanie” o 41 proc. do góry