Czteryczwarte po wygranym przetargu zajmie się brandingiem dla PZU
Agencja Czteryczwarte wygrała przetarg na stałą obsługę firmy ubezpieczeniowej PZU w zakresie identyfikacji wizualnej.
Umowa między PZU a Czteryczwarte obejmuje szeroko pojęty branding: agencja będzie odpowiedzialna za wszystkie projekty z tego obszaru.
Czteryczwarte zajmie się między innymi tworzeniem elementów systemu identyfikacji, przygotowaniem ksiąg marki oraz wzorów materiałów dla różnych kanałów i nośników komunikacji.
Zakres działań obejmie także analizy rynku i prace strategiczne dla całej Grupy PZU (marki głównej i wybranych marek należących do Grupy).
Oprócz przygotowania znaków marek i systemów identyfikacji, zadaniem Czteryczwarte będzie również wizualizacja oznakowania wewnętrznego i zewnętrznego dla placówek PZU oraz opiniowanie i weryfikacja graficzna projektów przygotowanych przez inne podmioty.
Liczby i nazw pozostałych uczestników przetargu nie ujawniono.
Dołącz do dyskusji: Czteryczwarte po wygranym przetargu zajmie się brandingiem dla PZU