„Bake off - Ale ciacho!” w nowym paśmie miało o 500 tys. widzów mniej, 1,87 mln zł z reklam
Czwarty sezon kulinarnego teleturnieju „Bake off - Ale ciacho!” w nowym paśmie oglądało średnio 783 tys. osób, o 490 tys. widzów mniej niż drugą odsłonę produkcji pokazywaną rok temu. TVP2 w czasie emisji formatu zajęła drugie miejsce w rynku telewizyjnym, a wpływy z reklam wyniosły 1,87 mln zł.
Program „Bake off - Ale ciacho!” na antenie TVP2 pokazywany był w niedziele o godz. 15.20, w okresie od 4 marca do 6 maja br. Średnia widownia wszystkich odcinków czwartej edycji programu wyniosła 783 tys. osób, co przełożyło się na 7,75 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 6,88 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6,80 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Do tej pory zdecydowanie największą popularnością cieszył się czwarty odcinek produkcji. Przyciągnął on uwagę 1,24 mln osób.
W porównaniu do drugiej edycji, pokazywanej wiosną ub.r., program stracił 490 tys. widzów. Wówczas kulinarna produkcja gromadziła średnio 1,27 mln widzów, co przekładało się odpowiednio na 10,19 proc., 9,30 proc. i 9,18 proc. udziału. Była ona emitowana jednak w zupełnie innym paśmie - w poniedziałki o godz. 21.45.
Dwójka w paśmie nadawania „Bake off - Ale ciacho! 4” zajęła drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Zdecydowanym liderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” była TVP1 z udziałem na poziomie 13,53 proc., nadająca w tym czasie gł. transmisje PŚ w skokach narciarskich oraz powtórki „Komisarza Alexa” i „Korony królów”. Trzeci był Polsat (5,87 proc.; filmy fabularne i powtórki „Twoja twarz brzmi znajomo”), a czwarty - TVN (4,46 proc.; gł. powtórki „Hipnozy”).
W grupie komercyjnej 16-49 TVP2 była trzecia, a w grupie 16-59 stacja ta zajęła miejsce drugie.
„Bake Off - Ale ciacho!” to kulinarny program w formie turnieju, w którym 12 uczestników rywalizuje ze sobą przygotowując ciasta i inne wypieki. Czwartą serię reality-show ponownie prowadziły Katarzyna Kołeczek i Marcelina Zawadzka, a w jury byli Krzysztof Ilnicki i Michał Bryś. Program oparty jest na brytyjskim formacie „The Great British Bake Off”.
TVP2 w dotychczasowym paśmie „Bake Off”, czyli w poniedziałki o godz. 21.50, emituje premierowe odcinki nowego serialu „Za marzenia”, które po trzech odcinkach śledzi średnio 2,29 mln osób. TVP2 tworzy w ten sposób długie pasmo serialowe - od 19.40 (dwa odcinki „Barw szczęścia”, „M jak miłość” i „Za marzenia”).
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 7,87 proc.
Dołącz do dyskusji: „Bake off - Ale ciacho!” w nowym paśmie miało o 500 tys. widzów mniej, 1,87 mln zł z reklam