d*fusion communication przejmuje od Hill+Knowlton Strategies obsługę Microsoftu
Agencja d*fusion communication po wygranym przetargu zaczyna obsługę polskiego oddziału Microsoftu w zakresie public relations. Przez ostatnie trzy lata zajmowała się tym agencja Hill+Knowlton Strategies.
d*fusion communication od początku lipca obsługuje Microsoft w zakresie realizacji komunikacji całej firmy i jej poszczególnych produktów. Odpowiada m.in. za prowadzenie biura prasowego oraz wspieranie obecnych i inicjowanie nowych projektów komunikacyjnych w obszarze konsumenckim i biznesowym. W agencji pracują przy tym Łukasz Malczewski, Kamil Kozłowski, Tomasz Lachowski i Piotr Jamrogiewicz.
Przez ostatnie trzy lata obsługą Microsoftu w tym zakresie zajmowała się agencja Hill+Knowlton Strategies. Do końca sierpnia będzie jeszcze pracować przy komunikacji marki Lumia.
d*fusion communication pozyskała to zlecenie w dwuetapowym przetargu. Oferty w odpowiedzi na brief złożyło dziesięć agencji, a do drugiego etapu zakwalifikowano pięć. Microsoft nie podał ich nazw.
Umowa koncernu z d*fusion communication została podpisana na rok.
Dołącz do dyskusji: d*fusion communication przejmuje od Hill+Knowlton Strategies obsługę Microsoftu