Dawtona z działaniami branded content w „MasterChef Nastolatki”
Marka Dawtona rozpoczęła współpracę przy programie “MasterChef Nastolatki” w TVN. Produkty marki są obecne w pięciu odcinkach talent-show. Za działania branded content oraz zakup mediów odpowiada agencja mediowa Value Media (Group One).
Marka dostarczyła uczestnikom programu swoje produkty, takie jak: passaty, pomidory oraz inne warzywa w puszce, które następnie były wykorzystane w przygotowaniu konkursowych dań. Ponadto produkty Dawtony ustawione zostały w spiżarni programu, z której uczestnicy mogli wybrać niezbędne do gotowania składniki. Działania branded content uzupełnione zostaną komunikacją marki Dawtona w digitalu, w tym w mediach społecznościowych stacji TVN oraz programu „MasterChef Nastolatki”.
„MasterChef Nastolatki” to najnowsza odsłona popularnego programu kulinarnego, która skierowana jest do nastoletnich kucharzy (13-17 lat). W programie talent-show ich umiejętności oceniane będą przez znane z poprzednich edycji jury w składzie: Michel Moran oraz Tomasz Jakubiak, a także debiutującą w tej roli Dorotę Szelągowską.
Czytaj także: z “Masterchefa” odchodzi Anna Starmach
W „MasterChef Nastolatki” gościnnie wystąpią ponadto między innymi Ewa Chodakowska oraz Martyna Wojciechowska, a w programie zobaczymy także influencer’a Michała „Rozkoszny” Korkosza – blogera i autora książek kulinarnych, który będzie wsparciem i łącznikiem podczas całej edycji między nastolatkami, a social mediami, dzięki czemu dla widzów dostępne będą także relacje z “backstage” programu.
Za działania branded contentowe oraz zakup mediów odpowiada należąca do Group One spółka Value Media. Produkcję programu realizuje TVN Warner Bros. Discovery współpracując z firmą Endemol Shine Polska.
Dołącz do dyskusji: Dawtona z działaniami branded content w „MasterChef Nastolatki”