Delecta w nowych opakowaniach reklamowana „prosto z serca” (wideo)
Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa pokazująca produkty Delecta (wytwarzane przez Bakalland) w nowych opakowaniach, zaprojektowanych przez agencję Opus B. Akcja jest prowadzona pod hasłem „Delecta. Prosto z serca”, przygotowały ją firmy MullenLowe Warsaw i Starcom.
Zmiany w identyfikacji wizualnej Delecty obejmują odświeżenie logotypu, modyfikację opakowań oraz wprowadzenie nowego hasła głównego „Prosto z serca”. - Marka Delecta chce być modna, inspirująca, pragnie dzielić się radością, wyznaczać trendy, czerpiąc z bogactwa swego doświadczenia. Tak jak dla współczesnej Polki dumnej ze swojej rodziny i ciepłej więzi z bliskimi, dla Delecty codzienne drobne gesty prosto z serca i szczere intencje liczą się najbardziej. Bo proste rozwiązania przynoszą radość z dawania i sprawiają, że ludzie stają się sobie naprawdę bliscy… - tak sens nowej komunikacji Delecty wyjaśnia Monika Rożnowska, starszy kierownik tej marki w firmie Bakalland.
Kampania reklamowa jest oparta na czterech spotach pokazujących w konwencji przepisów kulinarnych sposoby m.in. na komunikację międzypokoleniową i udany wieczór. Jednocześnie prezentowane są produkty do dekoracji ciast Delecta Decorada oraz Delecta Ciasteczka 5 zbóż.
Działania marketingowe potrwają do 16 kwietnia. Obejmują telewizję (spoty 30- i 15-sekundowe) oraz internet.
Kreację kampanii przygotowała agencja MullenLowe Warsaw (do niedawna działająca pod nazwą Lowe Warsaw), która przetarg na obsługę reklamową marki Delecta wygrała w ub.r. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Delecta w nowych opakowaniach reklamowana „prosto z serca” (wideo)