SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Dexter' wiosną mniej interesował widzów niż jesienią

Drugi sezon amerykańskiego serialu 'Dexter' oglądało na antenie TVNśrednio 490 tys. widzów, czyli mniej niż nadawaną zeszłej jesienipierwszą serię produkcji. W czasie emisji serialu stacjaprzegrywała ze swoimi głównymi konkurentami.

Udział TVN w grupie 4+ w czasie emisji drugiego sezonu w"Dextera" wyniósł zaledwie 11,51 proc. To mniejniż miały w tym czasie konkurencyjne stacje: Polsat (jego udziałwyniósł 24,32 proc., a kanał ten emitował gł. "CSI: KryminalneZagadki Miami" oraz inne seriale), TVP 2 (14,91 proc.; gł. filmyfabularne) i TVP 1 (12,78 proc.; filmy) - wynika z  danychAGB Nielsen Media Research przygotowanych nazlecenie Wirtualnemedia.pl.

Lepiej "Dexter" radził sobie w komercyjnej grupie 16-49, gdzieudział stacji wyniósł 12,61 proc. i był niższy od udziału Polsatu(27,51 proc.) oraz TVP 2 (12,83 proc.), ale wyższy od udziału TVP 1(10,52 proc.)

Emitowana jesienią ub.r. pierwsza seria produkcji notowałalepsze wyniki. Serial śledziło wtedy bowiem 600 tys. widzów przyudziale w rynku wynoszącym 15,59 proc. w 4+ i 17,03 proc. w16-49.

Wpływy z reklam nadawanych wokół drugiej serii "Dextera" TVNwyniosły mln 3,2 zł.

Z danych wynika, że serial śledziły głównie kobiety, widzowie wwieku od 25 do 39 lat oraz powyżej 45. roku życia, a takżemieszkańcy średnich i dużych miast.

Oglądalność drugiego sezonu "Dextera"odcinek po odcinku
dexterodxinki

Widownia konkurencyjnych stacji w czasieemisji serialu
dexterkonkurencjatvn

Profil widowni "Dextera"
dexterprofilwidzatvn

Dołącz do dyskusji: 'Dexter' wiosną mniej interesował widzów niż jesienią

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl