Discovery Channel liderem wśród kanałów Discovery, ID z największym wzrostem
W czerwcu 2013 roku liderem oglądalności wśród kanałów spółki Discovery Networks była stacja Discovery Channel. Największym wzrostem pochwalić się mógł kanał ID, z kolei najwięcej stracił Discovery Historia.
Udział liderującego Discovery Channel w czerwcu 2013 roku wyniósł 0,72 proc., po wzroście względem analogicznego miesiąca ub.r. o 27,68 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Druga lokata należała do kanału TLC, którego udział w analizowanym okresie zmniejszył się o 10,17 proc. do poziomu 0,42 proc.
Największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 108,33 proc., pochwalić się mogła awansująca na trzecią pozycję stacja ID, prezentująca produkcje o zbrodniach i śledztwach. Jej udział w czerwcu br. uplasował się na poziomie 0,35 proc. Rok wcześniej stacja ta zajmowała miejsce szóste.
Z kolei największy spadek zanotowała zajmująca ostatnie miejsce stacja Discovery Historia. Średni udział tego kanału w czerwcu br. wyniósł 0,03 proc., po spadku o 19,35 proc.
Kanały Discovery |
wszyscy 4+ |
|||
czerwiec |
2012 |
2013 |
||
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
Discovery |
31 804 |
0,560 |
38 754 |
0,715 |
TLC |
26 235 |
0,462 |
22 475 |
0,415 |
Investigation Discovery |
9 528 |
0,168 |
18 983 |
0,350 |
Discovery Science |
14 289 |
0,252 |
15 196 |
0,280 |
Animal Planet |
14 185 |
0,250 |
13 402 |
0,247 |
Discovery World |
10 328 |
0,182 |
9 311 |
0,172 |
Discovery Historia |
1 748 |
0,031 |
1 338 |
0,025 |
Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 pierwsze miejsce również zajął kanał Discovery Channel (1,18 proc. udziału; po wzroście o 49,11 proc.), a na drugim miejscu uplasowało się TLC (0,61 proc.; w dół o 2,07 proc.). Trzecie miejsce należało tutaj do ID (0,38 proc.; wzrost o 76,64 proc. - największy w zestawieniu).
Natomiast w tej grupie straciła Discovery Historia - było to 19,64 proc.
Kanały Discovery |
wszyscy 16-49 |
|||
czerwiec |
2012 |
2013 |
||
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
Discovery |
19 061 |
0,788 |
25 717 |
1,175 |
TLC |
15 159 |
0,627 |
13 432 |
0,614 |
Investigation Discovery |
5 165 |
0,214 |
8 274 |
0,378 |
Discovery Science |
8 756 |
0,362 |
7 606 |
0,348 |
Discovery World |
5 933 |
0,245 |
4 940 |
0,226 |
Animal Planet |
5 466 |
0,226 |
4 207 |
0,192 |
Discovery Historia |
1 346 |
0,056 |
987 |
0,045 |
Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości Atmedia.
Dołącz do dyskusji: Discovery Channel liderem wśród kanałów Discovery, ID z największym wzrostem