Drugi numer „Be Active. Dietetyka & Fitness” ze sprzedażą ponad 100 tys. egz.
Drugie wydanie miesięcznika „Be Active. Dietetyka & Fitness” (Edipresse Polska) kierowanego przez Ewą Chodakowską, sprzedało się w liczbie ponad 100 tys. egz. - wynika z danych własnych wydawcy. To wynik lepszy od sprzedaży pierwszego numeru.
Nakład drugiego numeru „Be Active” wyniósł 140 tys. egz., a ukazał się on 14 lipca br. wraz z kartą do klubów fitness. Edipresse podało, że sprzedaż tego wydania, wynosząca ponad 100 tys. egz., przekracza oczekiwania wydawcy.
Pierwsze wydanie miesięcznika pojawiło się na rynku 16 czerwca br. także w łącznym nakładzie 140 tys. egz., ale jego sprzedaż była nieco niższa, bo wyniosła - według danych wydawcy - 95 tys. egz. (więcej na ten temat).
Kolejny numer „Be Active” ukazał się 11 sierpnia br. w takim samym nakładzie. Magazyn kosztuje 7,99 zł. Wspierany jest kampanią w magazynach Edipresse Polska i w mediach społecznościowych.
Dołącz do dyskusji: Drugi numer „Be Active. Dietetyka & Fitness” ze sprzedażą ponad 100 tys. egz.