SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Dwutygodniki telewizyjne z mniejszą sprzedażą. „Tele Świat” liderem

W październiku 2013 roku na pozycji lidera sprzedaży wśród dwutygodników z programem telewizyjnym znalazł się „Tele Świat”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Ekran TV”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w październiku 2013 roku wyniosła 362 935 egz. Była ona o  1,94 proc. większa niż w analogicznym okresie rok wcześniej.

Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”,  który w badanym okresie miał wynik na poziomie 184 275 egz., po spadku o 11,20  proc.

>>> „Tele Tydzień” ze sprzedażą poniżej 900 tys. egz. „Program TV” z największym spadkiem

Trzecią pozycję w rankingu zajął „Ekran TV” (Press-Media) ze średnią sprzedażą  ogółem w październiku ub.r. na poziomie 59 575 egz. Magazyn ten w badanym  okresie zanotował największą stratę w zestawieniu wynoszącą 12,05 proc.

Wirtualnemedia.pl

październik

ZKDP

2013

2012

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Tele Świat

362 935

370 125

TV14

184 275

207 520

Ekran TV

59 575

67 738


W październiku 2013 w porównaniu do września 2013 roku również wszystkie dwutygodniki zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej  stracił „Ekran TV” - było to 4,52 proc.

Wirtualnemedia.pl

2013

ZKDP

październik

wrzesień

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Tele Świat

362 935

370 143

TV14

184 275

187 219

Ekran TV

59 575

62 395

Dołącz do dyskusji: Dwutygodniki telewizyjne z mniejszą sprzedażą. „Tele Świat” liderem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl