Dwutygodniki telewizyjne z mniejszą sprzedażą. „Tele Świat” liderem
W październiku 2013 roku na pozycji lidera sprzedaży wśród dwutygodników z programem telewizyjnym znalazł się „Tele Świat”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Ekran TV”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w październiku 2013 roku wyniosła 362 935 egz. Była ona o 1,94 proc. większa niż w analogicznym okresie rok wcześniej.
Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”, który w badanym okresie miał wynik na poziomie 184 275 egz., po spadku o 11,20 proc.
>>> „Tele Tydzień” ze sprzedażą poniżej 900 tys. egz. „Program TV” z największym spadkiem
Trzecią pozycję w rankingu zajął „Ekran TV” (Press-Media) ze średnią sprzedażą ogółem w październiku ub.r. na poziomie 59 575 egz. Magazyn ten w badanym okresie zanotował największą stratę w zestawieniu wynoszącą 12,05 proc.
Wirtualnemedia.pl |
październik |
|
ZKDP |
2013 |
2012 |
Tytuł |
Sprzedaż ogółem |
|
Tele Świat |
362 935 |
370 125 |
TV14 |
184 275 |
207 520 |
Ekran TV |
59 575 |
67 738 |
W październiku 2013 w porównaniu do września 2013 roku również wszystkie dwutygodniki zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Ekran TV” - było to 4,52 proc.
Wirtualnemedia.pl |
2013 |
|
ZKDP |
październik |
wrzesień |
Tytuł |
Sprzedaż ogółem |
|
Tele Świat |
362 935 |
370 143 |
TV14 |
184 275 |
187 219 |
Ekran TV |
59 575 |
62 395 |
Dołącz do dyskusji: Dwutygodniki telewizyjne z mniejszą sprzedażą. „Tele Świat” liderem