„Działkowiec” na czele sprzedaży. Tylko „Mój Ogródek” na plusie (dane miesięczników o ogrodnictwie)
W lutym br. pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników o ogrodnictwie zajął „Działkowiec”. Prawie wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił magazyn „Przepis na Ogród”. Zyskał tylko „Mój Ogródek”.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Działkowca” (Działkowiec) w lutym 2016 roku wyniosła 100 817 egz. W porównaniu do lutego 2015 roku zmniejszyła się ona o 2,23 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajął „Przepis na Ogród” (Grupa Burda). Jego wynik uplasował się na poziomie 57 848 egz., po spadku o 24,89 proc. - największym w zestawieniu.
Ostatnia pozycja na podium należała do miesięcznika „Mam Ogród” (Phoenix Press). Jego średni wynik sprzedażowy zmniejszył się o 23,69 proc. do 56 898 egz.
Piąty był „Mój Ogródek” (Działkowiec) ze sprzedażą ogółem w styczniu br. na poziomie 39 946 egz. Tytuł ten pochwalić się mógł jedynym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 2,02 proc.
Wirtualnemedia.pl |
luty |
Dynamika |
|||||
ZKDP |
2016 |
2015 |
|||||
Tygodniki |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
Działkowiec |
155 500 |
100 817 |
100 817 |
172 250 |
103 113 |
103 113 |
-2,23% |
Przepis na Ogród |
106 195 |
57 848 |
57 848 |
135 000 |
77 018 |
77 018 |
-24,89% |
Mam Ogród |
101 800 |
56 898 |
56 898 |
146 000 |
74 566 |
74 566 |
-23,69% |
Mój Piękny Ogród |
68 500 |
40 019 |
40 019 |
85 000 |
53 057 |
53 057 |
-24,57% |
Mój Ogródek |
81 150 |
39 946 |
39 946 |
113 250 |
39 155 |
39 155 |
2,02% |
Magnolia |
54 000 |
24 325 |
24 325 |
54 500 |
29 206 |
29 204 |
-16,71% |
Hasło Ogrodnicze |
8 000 |
2 645 |
2 571 |
8 000 |
2 959 |
2 858 |
-10,04% |
W lutym 2016 roku w porównaniu do stycznia 2016 roku prawie wszystkie tytuły odnotowały wzrosty sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskał „Mój Ogródek” - było to 35,22 proc. Z kolei jedyny spadek, wynoszący 1,15 proc., odnotowało „Hasło Ogrodnicze” (Plantpress).
Wirtualnemedia.pl |
2016 |
Dynamika |
|||||
ZKDP |
luty |
styczeń |
|||||
Tygodniki |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
Działkowiec |
155 500 |
100 817 |
100 817 |
157 350 |
87 491 |
87 491 |
15,23% |
Przepis na Ogród |
106 195 |
57 848 |
57 848 |
96 500 |
56 108 |
56 108 |
3,10% |
Mam Ogród |
101 800 |
56 898 |
56 898 |
101 300 |
52 263 |
52 263 |
8,87% |
Mój Piękny Ogród |
68 500 |
40 019 |
40 019 |
59 000 |
31 074 |
31 074 |
28,79% |
Mój Ogródek |
81 150 |
39 946 |
39 946 |
82 950 |
29 541 |
29 541 |
35,22% |
Magnolia |
54 000 |
24 325 |
24 325 |
62 000 |
21 314 |
21 314 |
14,13% |
Hasło Ogrodnicze |
8 000 |
2 645 |
2 571 |
8 000 |
2 669 |
2 601 |
-1,15% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Działkowiec” na czele sprzedaży. Tylko „Mój Ogródek” na plusie (dane miesięczników o ogrodnictwie)