SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Działkowiec” liderem sprzedaży. „Przepis na Ogród” najbardziej w dół

W kwietniu br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników o ogrodnictwie znalazł się „Działkowiec”. Wszystkie tytuły w zestawieniu zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Przepis na Ogród” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Jak wynika z danych Polskich Badań Czytelnictwa „Audyt ZKDP” opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Działkowca” (Działkowiec) w kwietniu 2020 roku wyniosła 83 700 egz. W porównaniu do kwietnia 2019 roku zmniejszyła się o 12,27 proc.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugie miejsce zajął „Przepis na Ogród” (Grupa Burda). Jego wynik uplasował się na poziomie 34 334 egz. Tytuł odnotował spadek wynoszący 32,27 proc. - największy w zestawieniu.

Podium uzupełnia miesięcznik „Mam Ogród” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik sprzedażowy zmniejszył się o 20,32 proc. do 33 019 egz.

W kwietniu 2020 roku w porównaniu do marca 2020 roku prawie wszystkie tytuły odnotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Mam Ogród” - było to 34,91 proc.

Jedynym wzrostem, wynoszącym 3,72 proc., pochwalić się mógł „Mój Piękny Ogród” (Grupa Burda).

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Dołącz do dyskusji: „Działkowiec” liderem sprzedaży. „Przepis na Ogród” najbardziej w dół

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl