SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

E.Leclerc z akcją lojalnościową nawiązująca do serialu "Psi Patrol"

Sieć sklepów E.Leclerc wystartowała z akcją lojalnościową dla klientów, której motywem przewodnim jest popularny serial animowany "Psi Patrol". Kampania potrwa do 20 kwietnia.

Bohaterami tegorocznej, sezonowej akcji lojalnościowej E.Leclerc są postaci z „Psiego Patrolu”, który opowiada o bohaterskich wyczynach ośmiorga szczeniąt oraz towarzyszącego im chłopca Rydera.

Zasady akcji E.Leclerc

Za wydane 40 zł w sklepach E.Leclerc, klienci otrzymają saszetkę zawierającą spinner, naklejkę oraz znaczek bonusowy. Zebranie czterech takich znaczków na specjalnej ulotce umożliwi zakup poduszek-maskotek, na których znajdują się bohaterowie „Psiego Patrolu” Chase, Rubble, Skye lub Marshall w cenie 29,99 zł (pełna cena 79,99 zł).

Spinnery będzie można kolekcjonować w albumie (9,99 zł) lub woreczku (3,99 zł) oraz grać nimi w grę Arena, dostępną w czasie trwania akcji w sklepach E.Leclerc w cenie 8,99 zł. Pełna kolekcja spinnerów zawiera 50 wzorów, w tym 10 z efektem specjalnym – zmieniającego się obrazka i srebrzoną powierzchnią.

Do 6 kwietnia bieżącego roku klienci mogą zbierać znaczki bonusowe. Wszystkie artykuły związane z akcją, w tym poduszki z bohaterami „Psiego Patrolu”, będą dostępne do 20 kwietnia lub do wyczerpania zapasów.

W ubiegłym roku motywem przewodnim akcji lojalnościowej sieci E.Leclerc były zwierzęta-maskotki. Hasło przewodnie brzmiało „Zwierzęta Świata”.

 

Dołącz do dyskusji: E.Leclerc z akcją lojalnościową nawiązująca do serialu "Psi Patrol"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl