Edwin Zasada brand strategy managerem w 140 Media Agency
Edwin Zasada zaczął pracę jako brand strategy manager w firmie 140 Media Agency zajmującej się sprzedażą oferty reklamowej Twittera w Polsce. Wcześniej pracował m.in. K2 Media, Idea Banku i BrainJuice Group.
W 140 Media Edwin Zasada będzie odpowiadał za przygotowywanie innowacyjnych strategii marketingowych dla klientów agencji, wsparcie działu sprzedaży w tworzeniu długoterminowych prognoz i planów oraz działania edukacyjne, m.in. poprzez organizację warsztatów kreatywnych, rekomendacje strategiczne dla kluczowych klientów i mentoring.
Poprzednio przez prawie dwa lata pełnił funkcję social media directora w agencji K2 Media. Zajmował się w niej zarządzaniem działem obsługi oraz tworzeniem i utrzymywaniem relacji z klientami.
Wcześniej pracował m.in. jako specjalista ds. social media w Idea Banku oraz social media strategy manager i head of social media w agencji BrainJuice Group.
Ogółem z branżą social media związany jest od 6 lat. Realizował projekty m.in. dla marek H&M, Playboy, Żołądkowa Gorzka, Johnnie Walker czy Telepizza. Prowadzi też bloga nagrodzonego w konkursie Blog Roku 2014 w kategorii Pasje i Twórczość.
Dołącz do dyskusji: Edwin Zasada brand strategy managerem w 140 Media Agency