EM Lab kupił udziały w Grupie Eskadra
Agencja marketingowa EM Lab za 120 tys. zł kupiła 10 proc. udziałów w Grupie Eskadra. Firma żeby zdobyć środki na to przejęcie i spełnić jego formalny wymóg, zadebiutowała pod koniec lipca na giełdzie.
Umowa nabycia przez EM Lab10 proc. udziałów w Grupie Eskadra opiewa na dokładnie 120 120 zł. Firma przejęła aktywa grupy zrzeszającej specjalistyczne agencje komunikacji marketingowej od Tomasza Michalika, Tomasza Michalika, właściciela agencji interaktywnej Insignia, który nie jest powiązany z władzami Eskadry ani operacyjnie zaangażowany w tę spółkę.
Żeby zdobyć środki na to przejęcie i wypełnić jego warunek zapisany w zawartej wcześniej umowie przyrzeczenia, EM Lab zadebiutował na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. 24 lipca akcje spółki były po raz pierwszy notowane na rynku alternatywnym New Connect.
Dołącz do dyskusji: EM Lab kupił udziały w Grupie Eskadra