Emilia Krakowska w reklamie Hepatilu
7 marca rozpoczyna się telewizyjna kampania reklamowa marki Hepatil (Pliva). Kampania przygotowana została przez agencję Hand Made, która zlecenie zdobyła w wyniku przetargu.
Na potrzeby kampanii Hand Made przygotowała 30 sekundowy spot, który w niekonwencjonalny sposób przedstawia atrybuty marki Hepatil. Idea nowego spotu powstała w oparciu o insight konsumencki. Jego istotą jest poczucie, że w pewnym wieku wątroba zaczyna odgrywać się na nas za to, co 'wyczynialiśmy z nią' przez wszystkie lata naszego życia. Myśl ta przełożona została na scenariusz spotu reklamowego, którego osią jest intrygujący dialog dwóch przyjaciółek. Panie spotykając się na obiedzie rozmawiają o swoich doświadczeniach z problemami wątrobowymi. W rolę jednej z bohaterek reklamy wcieliła się Emilia Krakowska, która po raz pierwszy użyczyła swojego wizerunku w reklamie.
Spot wyprodukowany została przez Papaya Films. Reżyserem i autorem zdjęć jest Darek Kuc. Media na potrzeby kampanii zakupił Starlink. Kampania emitowana będzie we wszystkich wiodących stacjach telewizyjnych: TVP, TVN, Polsat, Polsat 2, TVN7, TV4 i inne.
Ze strony Klienta kampania prowadzona jest przez Joannę Demel
(kierownik kategorii produktów) oraz Justynę Bielewicz (starszy
kierownik marki). W Hand Made projekt przygotowany został przez
zespół: Bartek Gostkowski (strategy planner), Karolina Reimus
(account director), Joanna Wierzbiak (copywriter) i Marcin
Palarczyk (creative director).
Metryczka:
PLIVA / Hepatil
cel kampanii: wizerunkowy
klient: Pliva
przedstawiciel klienta: Joanna Demel (kierownik kategorii
produktów), Justyna Bielewicz (starszy kierownik marki)
agencja: Hand Made
przedstawiciel agencji: Karolina Reimus (account director)
copywriter: Marcin Palarczyk, Joanna Wierzbiak
dyrektor kreatywny: Marcin Palarczyk
media: telewizja
czas trwania: marzec br., bez podania terminu zakończenia
dom produkcyjny: Papaya Films
reżyser: Darek Kuc.
Dołącz do dyskusji: Emilia Krakowska w reklamie Hepatilu