Facebook z najwyższym ROI w social media według marketerów
Zdaniem zdecydowanej większości marketerów zajmujących się social media najwyższy wskaźnik ROI (zwrot z inwestycji) w tym segmencie daje Facebook.
W ramach badania przeprowadzonego w marcu 2016 r. przez Social Fresh, Firebrand Group i Simply Measured, 551 marketerów zajmujących się mediami społecznościowymi zostało poproszonych o wskazanie trzech platform społecznościowych cechujących się ich zdaniem najwyższym ROI.
Niemal wszyscy respondenci (95,8 proc.) wskazali na Facebooka. Poza tym prawie dwie trzecie badanych (63,5 proc.) wymieniło Twittera, 40,1 proc. - Instagram, a 37,7 proc. - LinkedIn. Natomiast zaledwie 2,1 proc. stwierdziło, że najwyższy zwrot z inwestycji daje Snapchat.
Według szacunków eMarketera, do końca bieżącego roku liczba użytkowników korzystających z Facebooka przynajmniej raz w miesiącu wzrośnie do 1,43 miliarda, a do roku 2020 zwiększy się do 1,87 miliarda.
Dołącz do dyskusji: Facebook z najwyższym ROI w social media według marketerów