SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Facebook zawalczy z Grouponem

Facebook planuje testy usługi zakupów grupowych, które umożliwią użytkownikom portalu korzystanie z promocyjnych ofert lokali w swoim pobliżu.

Tym samym społecznościowy serwis wejdzie w bezpośrednią rywalizację z obecnym liderem na rynku serwisów zakupów grupowych jakim jest Groupon.

Testy swojej usługi Facebook rozpocznie w najbliższych tygodniach w Dallas, Austin, Atlancie, San Francisco i San Diego. Będzie ona rozszerzeniem Deals - systemu nagradzania aktywnych użytkowników usługi Facebook Places (więcej na ten temat).

Facebook będzie sprzedawał promocje poprzez swój własny zespół sprzedaży oraz we współpracy z dziewięcioma partnerami - Gilt City, Home Run, Pop Sugar City, Tippr, KGB Deals, Plum District, Reach Local, Zozi i Open Table.

Dołącz do dyskusji: Facebook zawalczy z Grouponem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl