SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Fala skarg na reklamę Barnardo's (wideo)

Ponad 400 skarg otrzymała brytyjska organizacja Advertising Standards Authority (ASA) na reklamę organizacji charytatywnej Barnardo's.

Prezentowana w telewizji i internecie reklama zajmującej się pomocą dzieciom organizacji została przygotowana przez agencję Bartle Bogle Hegarty (BBH). ASA zapowiedziała, że w swoim dochodzeniu sprawdzi czy reklama narusza regulamin regulatora odnośnie poczucia smaku i przyzwoitości - informuje serwis Brand Republic.

Spot o nazwie 'break the cycle' składa się z pięciu scen z udziałem nastoletniej dziewczyny. W pierwszej widzimy jak napada ona na inną osobę, w drugiej płacze w więziennej celi, w trzeciej jest w swoim domu gdzie zostaje uderzona przez ojca w tył głowy, w kolejnej ma problemy z nauką w szkole, a w ostatniej zażywa narkotyki.

Następnie te same sceny są prezentowane po kolei od nowa, ale w coraz szybszym tempie i w krótszych fragmentach. Ma to podkreślać koło w jakim zamknięta została dziewczyna.




Reklama kończy się napisem "For thousands of children in the UK, the story will keep repeating itself until someone stops it" ("Tysiącom dzieci w Wielkiej Brytanii historia będzie sama się powtarzać, dopóki ktoś jej nie zatrzyma").

Na należącym do Barnardo's kanale w serwisie YouTube spot jest poprzedzony ostrzeżeniem, aby bez zgody rodziców nie oglądały go dzieci poniżej 13. roku życia. Z kolei w telewizji nie może ona być prezentowana przed godziną 21.

źródło: Brand Republic

Dołącz do dyskusji: Fala skarg na reklamę Barnardo's (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl