SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Z FCB Bridge2Fun odchodzą Katarzyna Szewczuk, Małgorzata Drozdowska i Agnieszka Klimczak

Z agencją reklamową FCB Bridge2Fun rozstają się: Katarzyna Szewczuk, jej dyrektorka zarządzająca oraz szefowe kreacji: Małgorzata Drozdowska i Agnieszka Klimczak. Zajmowane przez nie dotychczas stanowiska zostaną zlikwidowane.

Rafał Baran i Katarzyna Szewczuk Rafał Baran i Katarzyna Szewczuk

Agencja zdecydowała, że po rozstaniu z Szewczuk, Drozdowską i Klimczak zajmowane przez nie dotychczas stanowiska: dyrektorki zarządzającej i szefowych kreacji nie zostaną obsadzone. Większość ich kompetencji i obowiązków przejmuje Rafał Baran, CEO FCB Bridge2Fun.

- Powód jest prosty: lata przed przyjściem Kasi, Gosi i Agnieszki były lepsze niż po ich przyjściu. Wystarczy popatrzeć na przychody, portfolio ale tez nagrody zarówno kreatywne jak i efektywności jak i ogólne  - wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Rafał Baran, CEO agencji. Dodaje, że nie oznacza to, Ze to jest odpowiedzialność osobista odchodzących dziewczyn.

- To odpowiedzialność zbiorowa i moja również, oraz okoliczności, na które wpływu nie mieliśmy, takie jak pandemia i jej konsekwencje. Niemniej jednak po ewaluacji sytuacji, doszliśmy do wspólnego wniosku ze się rozstajemy. Dziewczyny są zainteresowane bardziej kierunkiem teoretycznym w reklamie, ja bardziej praktycznym, lubię jak mnie cenią klienci za pracę, niż jury i środowisko - podkreśla Rafał Baran.

Dodaje, że obecnie w  Agencji jest wystarczająca liczba i jakość osób.

Katarzyna Szewczuk do FCB dołączyła na początku 2019 roku obejmując wówczas nowo utworzone stanowisko dyrektorki zarządzającej. Wcześniej pracowała w Grey Group.

Z kolei Małgorzata Drozdowska i Agnieszka Klimczak objęły stanowiska dyrektorek kreatywnych w agencji reklamowej FCB Bridge2Fun w lipcu 2018 roku. Wcześniej związane były z J. Walter Thompson Group Poland.

 

Dołącz do dyskusji: Z FCB Bridge2Fun odchodzą Katarzyna Szewczuk, Małgorzata Drozdowska i Agnieszka Klimczak

29 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
AdWatcher
Oj sypie się ten domek z kart. Tłumaczenie najgorsze z możliwych.
0 0
odpowiedź
User
Nam Nam
Ach, jakimże pięknym czasem był początek lat dwutysięcznych...
0 0
odpowiedź
User
Adventator
Oj kolejna agencja poznała się na wartości teoretyków reklamy?
1 0
odpowiedź