FCB Bridge2Fun projektowo dla Hochland
Producent serów i produktów do smarowania Hochland Polska rozstrzygnął przetarg reklamowy, w którym wybrał do współpracy agencję FCB Bridge2Fun.
Agencja FCB Bridge2Fun została zatrudniona do działań projektowych.
Jak przekazał portalowi Wirtualnemedia.pl Jacek Wyrzykiewicz, PR & marketing services manager Hochland Polska, "poufne pozostają wszelkie informacje na temat ilości agencji biorących udział w przetargu, okresu prowadzenia procesu przetargowego i startu zaplanowanych działań".
Hochland reklamował w biegłym roku swoje serki kampanią z udziałem ambasadorki marki Anny Guzik. Działania przygotowały GPD, Value Media i Quality Public Relations.
W październiku ubiegłego roku inna marka z portfolio Hochland Polska, Almette, była promowana z użyciem telewizji hybrydowej (narzędzie, które pozwala na wyświetlanie takich samych treści jak na stronach www, bezpośrednio na ekranie telewizora). Kampanię przygotował dom mediowy Value Media (GroupOne), emisję zaplanowano w telewizji hybrydowej TVN.
Dołącz do dyskusji: FCB Bridge2Fun projektowo dla Hochland