Ruszyła pierwsza kampania promująca fizjoterapię (wideo)
Krajowa Izba Fizjoterapeutów rozpoczęła pierwszą w Polsce kampanię społeczną promującą fizjoterapię. Przygotowała ją firma Lemon.
Celem kampanii „Fizjoterapia porusza” jest promocja fizjoterapii i pokazanie jej możliwości - tego, że nie jest dodatkiem do leczenia, a jego istotną częścią oraz że może być inspiracją do zdrowego stylu życia. Izba chce też tą akcją budować prestiż zawodu fizjoterapeuty.
Kampania skierowana jest do wszystkich, pacjentów obecnych i przyszłych, aktywnych sportowo i tych, którzy dopiero chcą być aktywni.
Hasło kampanii brzmi “Fizjoterapia porusza” i jego autorką jest fizjoterapeutka. W trzech filmach pokazano, jak fizjoterapia przywraca sprawność pacjentom w różnym wieku: starszej pani, która złamała szyjkę kości udowej; młodej, zabieganej dziewczynie, która narzeka na ból pleców oraz chłopcu ze skoliozą, który unika zajęć w-f, całe dnie przesiadując przed ekranem telewizora lub smartfona.
Zdjęcia do kampanii społecznej zrealizowano pod koniec sierpnia. W produkcji uczestniczyło ponad 30 osób (a także 2 psy: Fargo i Fuks oraz kot Dyzio). Przy spocie pracował reżyser Bartosz Kruhlik, absolwent Łódzkiej Szkoły Filmowej. Za zdjęcia odpowiedzialny był operator Patrik Skonieczny.
Kampania wystartowała 12 października br. Reklamy emitowane są w mediach internetowych, głównie społecznościowych (Facebook, YouTube). Równolegle uruchomiono portal dla pacjentów znajdzfizjoterapeute.pl.
Kampanię przygotowała agencja Lemon.
Dołącz do dyskusji: Ruszyła pierwsza kampania promująca fizjoterapię (wideo)