Frisco.pl poprawia wyniki sprzedaży, uruchomi nowy magazyn towarów
Internetowy sklep Frisco.pl w 2018 roku zwiększył sprzedaż o 32,4 procent. Firma planuje otwarcie w połowie 2019 roku nowego magazynu o powierzchni 11 tys. metrów kwadratowych, co ma czterokrotnie zwiększyć skalę działalności platformy.
Frisco.pl to internetowy sklep oferujący produkty spożywcze i drogeryjne należący do funduszu MCI. Tech Ventures. Platforma funkcjonuje na rynku od 12 lat.
Jak podaje firma w 2018 r. zwiększyła ona swoją sprzedaż o 32,4 proc. osiągając kwotę ponad 96,5 mln zł. - Wyniki Frisco.pl są dla nas bardzo satysfakcjonujące i spodziewamy się dalszych stabilnych wzrostów -zapowiada w komunikacie Grzegorz Bielecki pełniący obowiązki prezesa Frisco.pl. - Penetracja rynku e-grocery w naszym kraju jest ponad dziesięciokrotnie niższa niż np. w Wielkiej Brytanii, co daje ogromny potencjał do rozwoju tej kategorii w Polsce. Odpowiedzią na stale rosnący popyt jest inwestycja w nowy magazyn, z którym wiążemy bardzo duże plany rozwojowe.
Firma zapowiada że w połowie br. uruchomi nowy magazyn o powierzchni 11 tys. m kw. Inwestycja ma pozwolić na zwiększenie skali działania sklepu nawet czterokrotnie. W obiekcie zostaną zastosowane najnowsze rozwiązania technologiczne związane z automatyką przemysłową.
Według szacunków podanych przez Frisco.pl w 2018 r. wartość rynku e-grocery wzrosła w Warszawie o 14 proc. Stolica Polski odpowiada obecnie za 50 proc. całej sprzedaży produktów spożywczych i drogeryjnych przez internet.
Dołącz do dyskusji: Frisco.pl poprawia wyniki sprzedaży, uruchomi nowy magazyn towarów