Fundacja DKMS wybrała do współpracy Starcom i Performics
Agencje mediowe Starcom i Performics, należące do Publicis Groupe, wygrały w przetargu mediowym Fundacji DKMS – międzynarodowej organizacji non-profit zajmującej się walką z nowotworami krwi, edukacją na temat idei dawstwa szpiku, rejestracją Dawców oraz wsparciem pacjentów.
Starcom odpowiedzialny będzie za strategiczne planowanie i zakup kampanii w digitalu. Za działania performance’owe będzie odpowiadała agencja marketingu efektywnościowego Performics. Pierwsze wspólne kampanie dotyczą rekrutacji potencjalnych dawców szpiku kostnego.
- Bardzo się cieszymy, że będziemy współpracować właśnie ze Starcomem i Performicsem. Przygotowana przez Agencje propozycja nie tylko najlepiej odpowiada na nasze potrzeby i wspiera założone przez nas cele, ale także jest spójna z naszym podejściem stawiania człowieka i jego potrzeb w centrum działań. Bardzo wysoko oceniliśmy zarówno podejście strategiczne, jak i zaproponowane rozwiązania techniczne - komentuje Agnieszka Zielonka z Fundacji DKMS.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Fundacja DKMS nie ujawnia szczegółów przetargu. Nie podaje, na jak długo zawarła umowę z wybranymi agencjami.
Dołącz do dyskusji: Fundacja DKMS wybrała do współpracy Starcom i Performics