GAZ-System szuka agencji do wizerunkowej kampanii reklamowej
Spółka GAZ-System planuje na jesień br. trzymiesięczną kampanię wizerunkową. Ma mieć zasięg ogólnopolski i obejmować wszystkie media.
GAZ-System odpowiada za przesył gazu ziemnego oraz zarządzanie siecią przesyłową gazu ziemnego w Polsce. Firma zarządza aktywami o wartości około 8 mld złotych. W latach 2009-2015 zbudowała 1200 km nowych gazociągów przesyłowych.
Zaplanowana kampania ma mieć charakter informacyjno-promocyjny. Dotyczyć będzie inwestycji spółki w ostatnich latach.
W celu jej realizacji spółka rozpoczęła postępowanie w formie dialogu. Wybierze w nim agencję, która zajmie się realizacją zaplanowanych działań - będzie odpowiadać m.in. za opracowanie założeń kampanii, przygotowanie jej kreacji i planu mediowego, zakup mediów, a potem pomiar skuteczności.
Kampanię zaplanowano na okres od 1 września do 30 listopada br. Ma być adresowana do klientów i potencjalnych partnerów biznesowych spółki, administracji rządowej i samorządowej oraz do społeczności lokalnych.
Dołącz do dyskusji: GAZ-System szuka agencji do wizerunkowej kampanii reklamowej