„Gazeta Wyborcza” z dodatkiem „Kalendarz szkolno-podróżniczy”
W poniedziałek, 29 sierpnia 2016 roku razem z „Gazetą Wyborczą” ukaże się „Kalendarz szkolno-podróżniczy” z niepublikowanymi dotąd zdjęciami Adama Wajraka.
W kalendarzu pojawią się fotografie wykonane przez przyrodnika podczas ostatnich wypraw do Tanzanii, na Alaskę oraz arktyczny archipelag Svalbar. Dodatkowo zaznaczone zostały wszystkie daty ważne dla uczniów, m.in. terminy przerw świątecznych, ferii zimowych oraz egzaminów.
Wydanie „Gazety Wyborczej” z kalendarzem jest promowane w prasie („Metrocafe.pl”), w telewizji (TVP, TVN) oraz poprzez autopromocję. Kreację kampanii przygotowała agencja Bardzo, za zakup mediów odpowiadał Starlink.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy wynika, że średnia sprzedaż ogółem „Gazety Wyborczej” w I półroczu 2016 roku wyniosła 146 542 egz.
Dołącz do dyskusji: „Gazeta Wyborcza” z dodatkiem „Kalendarz szkolno-podróżniczy”