Gemius powalczy w dwóch kategoriach o nagrodę IAB Europe Research Awards
Gemius jako jedyna polska firma otrzymał nominacje do tegorocznej edycji konkursu IAB Europe Research Awards. Szansę na statuetkę ma gemiusAdReal - narzędzie które dostarcza informacji o tym jak internauci oglądają reklamy.
Gemius w komunikacie informuje, że otrzymał nominacje w 2 kategoriach tegorocznej edycji IAB Europe Research Awards. W kategorii badanie internetu Gemius konkuruje z comScore, Dotmetrics– Fistnetd.o.o. i Mediametrie.
W kategorii związanej z badaniem postaw i zachowania konsumentów przeciwnikami Gemiusa są: AOL, EDAA, Optimum Media Direction SLU, Quantcast.
Wyniki konkursu zostaną ogłoszone podczas kongresu Interact 23 maja br. w Amsterdamie.
W obu wspomnianych kategoriach konkursowych Gemius startuje z autorskim rozwiązaniem o nazwie gemiusAdReal, które pozwala na kompleksowy pomiar rynku reklamy online także z punktu widzenia użytkownika sieci. Dla wydawców i reklamodawców ma być ono źródłem wiedzy o działaniach reklamowych konkurencji.
- Narzędzie gemiusAdreal miało swoją premierę rok temu, dlatego bardzo cieszy nas fakt, że tak szybko zostało docenione przez europejską branżę online. Jego wdrożenie zaczynaliśmy od rynku polskiego a dziś korzystają z niego także klienci w Niemczech, Rumunii, Rosji i na Ukrainie - podkreśla Piotr Ejdys, prezes Gemiusa. - Nominacje w konkursie IAB Europe to dla nas ogromna motywacja i powód do dumy. Nasza technologia to rozwiązanie unikatowe w skali świata, dlatego jeszcze w ubiegłym roku zgłosiliśmy je do urzędu patentowego w USA.
Gemius ma dotąd na swoim koncie dwa zwycięstwa w konkursie IAB Europe. W ub.r. zdobył nagrodę za metodologię pozwalającą na produkcję danych dziennych, prezentujących oglądalność stron WWW z dnia na dzień (Overnight). Z kolei w 2015 r. odebrał statuetkę za najlepszy projekt badaczy w Europie, dzięki któremu wydawcy mogą poznać swój całkowity zasięg ze wszystkich urządzeń (Behavioral Panel Synthesis, BPS).
Dołącz do dyskusji: Gemius powalczy w dwóch kategoriach o nagrodę IAB Europe Research Awards