„Get Real” - sektor usług biznesowych zwierzęco reklamuje się pracownikom
Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa pod hasłem „Get Real” promująca sektor nowoczesnych usług biznesowych jako pracodawców. Akcja, której symbolami są trzy zwierzęta, jest prowadzona w internecie, na outdoorze i uczelniach wyższych.
Celem kampanii „Get Real” jest ukazanie możliwości rozwoju kariery w centrach biznesowych. - Centra w Polsce odpowiadają m.in. za zaawansowane projekty finansowe, kadrowe czy logistyczne dużych zagranicznych spółek. W 92 proc. centrów w ostatnich latach wzrósł stopień zaawansowania prowadzonych procesów. Naszym wspólnym priorytetem jest budowa powszechnej świadomości, dotyczącej możliwości rozwoju zawodowego w nowoczesnych usługach biznesowych przez zdolnych Polaków na różnych etapach kariery - opisuje Piotr Dziwok, wiceprezes organizującego akcję Związku Liderów Sektora Usług Biznesowych (ABSL).
Symbolami kampanii są trzy zwierzęta - orzeł, kangur i nosorożec- odzwierciedlające różne kompetencje i grupy pracowników sektora usług biznesowych, do których skierowana jest akcja: studentów i absolwentów, specjalistów z 3-5 latami doświadczenia zawodowego oraz ekspertów z wieloletnim stażem biznesowym.
Kampania została podzielona na dwa etapy. Pierwszy, zaplanowany na cały październik, obejmuje internet (serwis GetReal.pl, aktywności na innych stronach, w tym portalach społecznościowych), outdoor (ponad 50 citylightów i billboardów oraz nośniki w 80 pojazdach komunikacji miejskiej w Krakowie), uczelnie wyższe (m.in. Uniwersytet Jagielloński, Politechnika Krakowska) oraz obecność na targach pracy i praktyk Absolvent Talent Days.
W drugim etapie, zaplanowanym na marzec 2015 roku, działania obejmą również reklamy outdoorowe w sześciu innych ośrodkach (Trójmieście, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach i Warszawie).
Z ramienia Związku Liderów Sektora Usług Biznesowych kampanię wspierają takie firmy i marki jak Accenture, Capgemini, HP, Infosys, Luxoft, Shell, Ericpol, Euroclear, Fujitsu, IBM, Lundbeck, Nordea oraz UBS.
Kreację kampanii przygotowała agencja Dandelion, a strategię - ABSL wspólnie z agencją PR Linkleaders, która odpowiada też za planowanie i zakup mediów na potrzeby akcji.
Dołącz do dyskusji: „Get Real” - sektor usług biznesowych zwierzęco reklamuje się pracownikom