SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Google Ads Creative Studio wprowadza niestandardowe reklamy wideo i displayowe

Google uruchomiło Ads Creative Studio. Platforma, którą PepsiCo i General Motors South America testowały od ub.r. jest teraz dostępna na całym świecie z większą liczbą funkcji ułatwiających zespołom współpracę oraz tworzenie i dostosowywanie reklam displayowych i wideo.

Platforma umożliwia reklamodawcom tworzenie setek wersji jednej reklamy displayowej lub wideo.Marketerzy mogą dostosowywać reklamy do różnych odbiorców, lokalizacji, języków lub kontekstów.

Autorzy reklam wybierają pożądane zmiany i udostępniają różne wersje danego elementu w oparciu o predefiniowane reguły.

Reklamodawcy identyfikują typy elementów w kreacji reklamowej - takie jak obraz, nałożony tekst lub dźwięk - i mogą je zmieniać oraz udostępniać różne wersje tego elementu w oparciu o zestaw reguł.

Reguły obejmują odbiorców, do których reklamodawca chce dotrzeć, lub konteksty, do których reklamodawca chce dopasować swój przekaz.

Ta funkcja jest dostępna dla wideo, ale wkrótce zostanie udostępniona do wyświetlania.

Zestaw funkcji umożliwia reklamodawcom także udostępnianie projektów wykonanych w Ads Creative Studio na wszystkich platformach multimedialnych Google - Google Ads, Display and Video 360 i Campaign Manager 360.

Reklamodawcy mogą eksportować obrazy z biblioteki zasobów Ads Creative Studio do biblioteki zasobów Google Ads dowolnego połączonego konta. Użytkownicy mogą przejść do Google Ads, aby łatwo znaleźć te obrazy i wykorzystać je na przykład podczas tworzenia kreacji do kampanii Performance Max.

Bibliotekę zasobów Ads Creative Studio można wyświetlać jako skonsolidowaną stronę główną dla wszystkich zasobów kreacji, które marketerzy mogą następnie udostępnić wielu kontom multimedialnym w celu aktywacji.

Jedna z funkcji umożliwia marketerom połączenie konta Ads Creative Studio z Campaign Managerem 360. Od teraz wszyscy mogą przesyłać i eksportować kreacje HTML5 oraz zarządzać nimi.

We wczesnych testach firma PepsiCo chciała dotrzeć do odbiorców planujących przyjęcia domowe, grille i wydarzenia sportowe. Zespół kreatywny PepsiCo wykorzystał platformę do dostosowania swoich reklam do odpowiednich odbiorców i uznał, że najskuteczniejsze są kampanie z kreatywnymi elementami prezentującymi spotkania towarzyskie i posiłki. Droga do personalizacji przebiegała płynniej i wydajniej. Za pomocą jednego narzędzia zespół ustandaryzował procesy we wszystkich funkcjach.

General Motors South America chciał z kolei zwiększyć świadomość marki na temat modelu Cruze 5. Marka musiała wyprodukować 14 unikalnych reklam bez poświęcania czasu, budżetu czy zasobów. Korzystając z Ads Creative Studio, marka obniżyła koszty kampanii o 30 proc., a kampania odnotowała 56 proc. wzrost wyszukiwań hasła „chevrolet cruze” w Google oraz zmniejszenie kosztu wyświetlenia o 32 proc. w porównaniu z tradycyjnym mechanizmem reklamowym.

 

Dołącz do dyskusji: Google Ads Creative Studio wprowadza niestandardowe reklamy wideo i displayowe

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl