SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

GPD Advertising będzie reklamować piwo Lech

Agencja GPD Advertising wygrała przetarg na obsługę kreatywną ATL piwa Lech (Kompania Piwowarska). Współpraca, zaplanowana na półtora roku, obejmuje wszystkie submarki Lecha: Premium, Shandy i Free.

GPD Advertising w trwającym od lipca przetargu na obsługę Lecha wygrała z trzema innymi agencjami, których nazwy nie zostały ujawnione. Przez najbliższe 18 miesięcy GPD będzie odpowiadać za kreację marki i działania ATL dla marek Lech Premium, Lech Shandy i Lech Free.

Poprzednio dla wszystkich tych brandów w zakresie kreacji ATL pracowała agencja McCann Warsaw. Ostatnie kampanie reklamowe Lecha były związane ze sponsorowanymi przez tę markę koncertami „dla pozytywnie zakręconych” w Browarze Lecha (przeczytaj o tym więcej) oraz podkreślały „krystaliczne orzeźwienie” zapewniane przez to piwo (więcej o tej kampanii).

GPD Advertising już wcześniej współpracowała z Kompanią Piwowarską, obsługując takie marki jak Grolsch, Wojak, Dębowe Mocne i Redd’s.

 

Dołącz do dyskusji: GPD Advertising będzie reklamować piwo Lech

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl