"Graj o Spotify z Leszkiem": bezpłatna muzyka do wygrania i nowa puszka wsparte kampanią (wideo)
Ruszyła wakacyjna akcja piwa Lech (Kompania Piwowarska), której partnerem jest serwis streamingowy Spotify. Można w niej zdobyć abonamenty umożliwiające bezpłatne słuchanie utworów. Wraz z promocją Lech prezentuje także nową puszkę. Akcję, którą wspiera kampania reklamowa, przygotowały firmy Televizor, Czteryczwarte, Lubię to, Tailor Made PR i Zenith.
W ramach akcji "Graj o Spotify z Leszkiem", pod zawleczką lub kapslem piw Lech Premium w limitowanym muzycznym opakowaniu, Lech Ice Mojito, Bloody Orange i Shandy, Lech Free oraz Free Limonka z Miętą, znajduje się kod dający dostęp do muzycznego quizu na stronie muzykaodleszka.pl. Jego rozwiązanie to szansa na nagrodę, o której uzyskaniu decyduje kolejność zgłoszeń i liczba poprawnych odpowiedzi. Przez cały czas trwania akcji co tydzień do wygrania będzie 1000 miesięcznych i 100 rocznych abonamentów do Spotify, dzięki którym można uzyskać dostęp do muzyki bez reklam.
W akcji, która potrwa do 28 sierpnia br., udział biorą puszki i butelki w cztero- i sześciopakach (o pojemności 0,33 l, 0,5 l, 0,55 l, w zależności od wariantu), oznaczone czerwonym logo aktywacji.
Kampania mediowa aktywacji obejmuje 15-sekundowy spot zrealizowany przez agencję Televizor, który będzie można zobaczyć na VOD, oraz działania digitalowe. Puszki zaprojektowała agencja Czteryczwarte, działania social media koordynuje agencja Lubię to, a public relations - Tailor Made PR. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith.
Dołącz do dyskusji: "Graj o Spotify z Leszkiem": bezpłatna muzyka do wygrania i nowa puszka wsparte kampanią (wideo)
A Spotify samo z siebie ma promocję w której daje 3 miesiące abonamentu za 99 groszy.
Taa... tylko trzeba mieć kartę kredytową,na zwykłej bankomatowej nic się nie da zrobić.