SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Groupon chce zalać Facebooka swoimi reklamami

Groupon zamierza znacząco zwiększyć swoje wydatki na promocję na Facebooku. W tym celu podpisana została umowa z firmą AdParlor, która będzie wyłącznym dostawcą reklam serwisu zakupów grupowych do społecznościowego portalu.

Firma AdParlor będzie umieszczać reklamy Groupona w prawej kolumnie Facebooka poprzez różnego rodzaju kampanie, od ogólnych reklam zachęcających użytkowników do rejestracji w serwisie do promujących konkretne oferty lokalnych firm. Reklamy promujące oferty Groupona mają być targetowane do użytkowników mogących być nimi najbardziej zainteresowani.

AdParlor, która ma oficjalny dostęp do API reklam na Facebooku, twierdzi że dzięki dynamicznemu tworzeniu reklam zarządza kupnem przestrzeni reklamowej w portalu społecznościowym skuteczniej niż inne podmioty. Firma podaje, że każdego miesiąca wyświetla ponad 15 miliardów reklam na stronach portalu. Z jej usług korzystają m.in. Ubisoft i Playfirst.

Umowa Groupona z AdParlor jest postrzegana jako odpowiedź na planowaną przez Facebooka własną usługę zakupów grupowych, której testy w najbliższym czasie rozpoczną się w kilku amerykańskich miastach (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: Groupon chce zalać Facebooka swoimi reklamami

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
jurek
Nie ma to jak przeczytać artykuł i zobaczyć pod spodem banner boxa Groupona :/ Nie wiem dlaczego ale denerwuje mnie ten groupon...
odpowiedź
User
maciek
gdy widzę tą nazwę to nóż w kieszeni mi się otwiera.
Nigdy jesze na ich stronach nie uzyskałem żadnej informacji poza -zaloguj się.

NA DRZEWO PALANTY
odpowiedź
User
Klalo
Groupon wydaje naprawdę niebotyczne pieniądze na reklamę i ciągle jest pod kreską nawet przed swoim debiutem giełdowym. Mimo ofensywy groupona w Polsce obecnie funkcjonuje mnóstwo podobnych portali, które bazują na podobnym modelu biznesowym, niektóre stosuja udoskonalone sposoby sprzedaży - live shopping fastdeal.pl. Zastanawiam się jak długo jescze groupon chce o sobie przypominać, w końcu z pustego to i salomon nie naleje
odpowiedź