SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Grupa eSky wygrywa przetarg na międzynarodową kampanię promującą Polskę

Grupa eSky zrealizuje międzynarodową kampanię wizerunkową pod hasłem  „Wyjątkowy citybreak” w wyniku rozstrzygnięcia przetargu przez Polską Organizację Turystyczną. Kampania wizerunkowa, promująca Polskę, prowadzona będzie w 12 krajach europejskich od września do października.

W lipcu br. Polska Organizacja Turystyczna rozstrzygnęła przetarg na kampanię wizerunkową pod hasłem „Wyjątkowy citybreak”. W przetargu wybrano ofertę firmy eSky.pl, która zdaniem POT była najkorzystniejsza i otrzymała największą liczbę punktów. Kwota, którą POT przeznaczy na kampanię to około 329 tysięcy złotych.

Celem kampanii wizerunkowej jest promocja polskich miast poprzez przedstawianie ich przez pryzmat krótkich podróży typu city break.

Międzynarodowa kampania POT

Kampania wizerunkowa będzie prowadzona w 12. krajach, w tym w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Francji, Włoszech, Hiszpanii, Holandii, Austrii, Belgii, Szwecji, Norwegii, Czechach i na Węgrzech. Kampania prowadzona będzie w okresie wrzesień-październik br.

W ramach kampanii firma eSky.pl we współpracy polskimi influencerami life.catchers oraz olivka_blog przygotowała sesję zdjęciową, na bazie której powstały kreacje reklamowe, przedstawiające takie polskie miast jak Kraków, Poznań, Trójmiasto.

Emisja kampanii będzie prowadzona w internecie poprzez sieć reklamową Google Display Network, w międzynarodowych serwisach internetowych Grupy eSky oraz mediach społecznościowych. Za działania performance marketing na rynkach zagranicznych odpowiada agencja marketingu dla branży turystycznej Sojern.

Dołącz do dyskusji: Grupa eSky wygrywa przetarg na międzynarodową kampanię promującą Polskę

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
seba
tak z ciekawości jak to jest, że "prywaciarz" ma lepszą stronę niż państwowy LOT?
tam wchodzisz na stronę kilka kliknięć i wszystko na tacy
odpowiedź
User
seba
tak z ciekawości jak to jest, że "prywaciarz" ma lepszą stronę niż państwowy LOT?
tam wchodzisz na stronę kilka kliknięć i wszystko na tacy


Bo widzisz, LO jest nie reformowalny (choć ta ich strona ostatnio coraz lepsza), choć z taką historią to powinna śmigać jak żyleta i zabierać wszystko to na czym można zarobić konkurencji. Ile to już spółek LOT pogrzebał. No ale jak państwowe to znaczy niczyje, tam słynne "ołówki" od chyba 12 lat na płycie się pasą zamiast odmalować to i dać filmowcom/ postawić przed siedzibą / czy atrakcje dla dzieci zrobić by jakiś piniądz z tego był, kasując nawet 1 PLN za dzieciaka to pilot na standby mógłby ich oprowadzić a montując po tablecie do każdego siedzenia to i kino można by zrobić i dzieciaki miały by frajde oglądając w samolocie SAMOLOTY. A tak to stoi już ze 12 lat i rdzewieje.
odpowiedź