Grupa naTemat uruchamia dadHero.pl, naczelnym Andrzej Chojnowski
Ruszył dadHero.pl - nowy serwis tematyczny Grupy naTemat.pl skierowany do ojców. Jego redaktorem naczelnym jest Andrzej Chojnowski, a szefem projektu - Damian Borecki.
Na dadHero.pl będą publikowane lifestylowe treści dla mężczyzn mających dzieci. - Każdy facet ma swoje pasje, dzięki którym życie ma smak. U ojców ten apetyt na życie jest jeszcze większy. Jeśli jesteś ojcem (lub będziesz nim niebawem), masz wszystkie niezbędne supermoce. Masz to, czego pragnie każdy mężczyzna, a przy tym pozostajesz tym, kim zawsze chciałeś być: sobą. Jesteś tym samym człowiekiem ze zdjęcia w dowodzie osobistym, tym który oglądał „Star Treka”, zarywał noce, by oglądać playoffy NBA i grać w „Fallouta”. Nie zapomniałeś, że nie składasz się jedynie z pieluch, wywiadówek i odcinków „Świnki Peppy”, ale z krwi i kości, z pasji i emocji - wylicza Andrzej Chojnowski, redaktor naczelny dadHero.pl.
- O takich mężczyznach, perfekcyjnie niedoskonałych, ale spełnionych życiowo szczęściarzach, którzy cieszą się życiem każdego dnia, jest dadHero - dodaje.
Chojnowski przeszedł niedawno do Grupy naTemat z Marquard Media Polska, gdzie pracował przez 15 lat, m.in. jako redaktor naczelny „Esquire”.
dadHero.pl będzie redagować na stałe trójka dziennikarzy. W serwisie będą też publikowane artykuły od zewnętrznych autorów i felietonistów, m.in. blogerów Michała Alickiego z Taty Szefa, Krzysztofa Opeldusa z Taty Prezesa i Michała Góreckiego.
Biznesowym szefem nowego serwisu jest Damian Borecki. W Grupie naTemat pracuje od maja br., wcześniej był związany m.in. z „Vogue Polska”. Pierwszymi partnerami marketingowymi witryny są m.in. Volvo, Adamed Expert, Austria Info, Mollers, TZMO.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
- W zachodnich mediach widać już trendy idące w tę stronę, ale w Polsce na tym polu wydawniczym jest jeszcze pusto. Oczywiście są bardziej lub mniej popularne blogi dla ojców, ale dadHero w założeniu ma być czymś innym - zwraca uwagę Michał Mańkowski, członek zarządu i redaktor naczelny Grupy naTemat.
- Chcemy wyraźnie podkreślić, że nasz portal nie będzie po prostu męską wersją parentingu, to nie ma być kolejna strona z poradnikami, tyle że dla mężczyzn. dadHERO w założeniu ma być czymś więcej. Chcemy stworzyć miejsce dla często pomijanej grupy. Grupy, która jest nie tylko ojcami, ale przede wszystkim mężczyznami, dlatego będą tam treści nie tylko o ojcostwie, ale także lifestyle'u. Żyjemy w ciekawych czasach, obalających stereotypowy podział na rzeczy typowo męskie lub typowo damskie. Męstwem jest dziś odpowiedzialne i zaangażowane rodzicielstwo - dodaje.
Do Grupy naTemat.pl od kilku lat należy już serwis MamaDu.pl. Powstał z rozwinięcia bloga Anny Muchy, jest skierowany głównie do matek.
Grupa naTemat.pl wydaje też portal naTemat.pl (z działającą pod własną marką sekcją luksusową Bliss), serwis gospodarczy INNPoland.pl i serwis satyryczny ASZdziennik.pl. Według badania Gemius/PBI w sierpniu br. naTemat.pl w kategorii informacji i publicystyki zanotował 5,17 mln realnych użytkowników i 30,54 mln odsłon.
W ub.r. Glob360, właściciel Grupy naTemat, osiągnął wzrost przychodów sprzedażowych o 14,4 proc. do 6,18 mln zł oraz 513,3 tys. zł zysku netto.
Dołącz do dyskusji: Grupa naTemat uruchamia dadHero.pl, naczelnym Andrzej Chojnowski
Próbowałem to czytać.
Nie da się.