Grupa RMF rozpoczęła sprzedaż reklam audio w modelu programatycznym
Grupa RMF udostępniła reklamodawcom możliwość zakupu czasu reklamowego w portalu RMF ON w modelu programatycznym.
W ten sposób można kupić kampanię opartą na dwóch formatach: pre-roll (spot emitowany przed włączeniem przez słuchacza streamu) i mid-roll (spot emitowany w bloku reklamowym, w trakcie odtwarzania streamu).
- Wchodzimy w nowy segment formatu internetowego i liczymy, że jako lider radiowy staniemy się szybko liderem w reklamie audio w internecie. Chcemy oferować możliwości zakupu czasu reklamowego w takich modelach, w jakich rynek tego oczekuje - komentuje Adam Pachla, head of digital w Grupie RMF.
Narzędzia technologiczne do stworzenia platformy programmatic audio używane są przez Grupę Bauer (której częścią jest Grupa RMF) również na innych rynkach europejskich.
Poza zakupem programatycznym możliwy jest – tak jak do tej pory – zakup czasu w modelu bezpośrednim.
W maju RMF ON odwiedziło 1,4 mln użytkowników, którzy wygenerowali niemal 10 mln odsłon. Jak wynika z danych Gemius Traffic, miesięcznie każdy z użytkowników spędził w serwisie 15 godz. i 42 min, a średnio jego jedna wizyta trwała 4 godz. i 6 min. Grupa RMF zaznacza, że potencjał reklamowy jej platformy to ponad 100 mln emisji spotów miesięcznie.
RMF ON (dostępny pod adresem rmfon.pl), to portal oferujący ok. 100 tematycznych kanałów radiowych oraz streaming z rozgłośni: RMF FM, RMF MAXXX i RMF Classic. Strumienie audio dostępne są bezpłatnie za pośrednictwem przeglądarki oraz aplikacji mobilnych i smart TV.
Dołącz do dyskusji: Grupa RMF rozpoczęła sprzedaż reklam audio w modelu programatycznym