Gruppa66 Ogilvy dla Prince Polo Quattro
Gruppa66 Ogilvy przygotowała kolejną, trzecią już w tym rokukampanię telewizyjną dla Kraft Foods - tym razem wprowadzającą narynek nowy produkt w portfolio Prince Polo. 30-sekundowy spotbędzie emitowany we wszystkich głównych stacjach telewizyjnych od15 października.
Spot reklamowy nowego Prince Polo Quattro pod hasłem "Nieziemskolekkie" jest utrzymany w konwencji nowoczesnego teledysku.
Kreację przygotował zespół pod kierownictwem Deputy CreativeDirector'a Ireneusza Brody w składzie: Dominik Przerwa; ArtDirector oraz Marcin Bondar; Copywriter. Za kamerą stanął angielskireżyser Michael Harris, mający na koncie teledyski m.in. Run DMC,Blur, czy Futureshock.
Ze strony Kraft Foods za kampanię odpowiadają Dawid Borowiec;Marketing Manager, Ewa Markiton; Brand Manager, Paweł Ozierski;Product Manager.
Za obsługę Kraft Foods w Gruppie 66 Ogilvy odpowiada zespół OlgiSobieraj, Client Service Director w składzie: Tomasz Smaczny;Account Director, Sylwia Siwińska; Account Manager, Diana Kłak;Account Executive.
Dom mediowy: Starcom
Dołącz do dyskusji: Gruppa66 Ogilvy dla Prince Polo Quattro