Grzegorz Brudnik: z 4Frame na dyrektora kreatywnego agencji zjednoczenie
Grzegorz Brudnik zaczął pracę jako dyrektor kreatywny w agencji interaktywnej zjednoczenie. Wcześniej pracował m.in. w 4Frame, Change i Grey Group Poland.
- Od jakiegoś czasu poszukiwaliśmy szefa działu kreacji z dużym doświadczeniem ATL i dlatego cieszę się, że Grzegorz dołączył do naszego zespołu. Postrzegamy to jako szansę na poszerzenie zakresu naszych kompetencji, co pozwoli nam jeszcze skuteczniej zdobywać nowych klientów i ciekawe projekty - zapowiada Bartłomiej Pawluk, prezes agencji zjednoczenie.
Grzegorz Brudnik poprzednio pełnił funkcję senior creative w agencji reklamowej 4Frame. Wcześniej pracował m.in. w agencjach Euro RSCG, IQ Marketing, Change i Grey Group Poland oraz w Google. Z branżą reklamową jest związany od 13 lat, ma w dorobku ponad 30 spotów telewizyjnych, napisał też scenariusze słuchowisk na podstawie kultowych polskich komiksów, a w lutym przyszłego roku ukaże się jego debiutancka powieść.
Poprzednio dyrektorem kreatywnym w zjednoczeniu był Rajmund Dziemaszkiewicz. Odszedł on z agencji do firmy o innym profilu działalności.
Dołącz do dyskusji: Grzegorz Brudnik: z 4Frame na dyrektora kreatywnego agencji zjednoczenie