Grzegorz Duda twarzą kampanii TEC 2000, media zaplanował Media Context
Trwa kampania telewizyjna preparatów do ochrony silnika marki TEC 2000, której twarzą jest związany z TVN Turbo Grzegorz Duda. Media zaplanowała agencja Media Context.
Na kampanię składa się 30-sekundowy spot, który początkowo emitowany był wyłącznie na antenie TVN Turbo. To właśnie z tą stacją od 2015 roku współpracuje kierowca rajdowy i mechanik Grzegorz Duda, twarz kampanii. Znany jest z m.in. takich programów motoryzacyjnych, jak: „101 napraw” i „Garaż Dudy”.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Od listopada firma TEC 2000 Polska zdecydowała się na poszerzenie swoich działań i zwiększenie liczby stacji telewizyjnych oraz wykorzystanie dłuższej formy komunikacji. Spot można oglądać w kanałach o zwiększonym udziale widowni męskiej oraz w segmencie stacji sportowych.
- Widząc jak dużym zainteresowaniem cieszą się nasze produkty na Youtubie i ogólnie w internecie postanowiliśmy wejść do telewizji z wykorzystaniem klasycznych spotów aby jeszcze większej rzeszy klientów opowiedzieć jak działa nasz flagowy produkt w zielonej puszce. Postawiliśmy na kontynuację współpracy z Grzegorzem Dudą, który już wcześniej był obecny w naszej komunikacji, a teraz mogliśmy w pełni wykorzystać potencjał jego autorytetu - komentuje Sławomir Goleniak, dyrektor marketingu TEC 2000 Polska.
Media zaplanowała agencja Media Context
Kampania została zaplanowana i kupiona przez dom mediowy Media Context.
- Wybraliśmy dla marki TEC 2000 stacje, które gwarantują dotarcie do bardzo specyficznej grupy odbiorców, jaką są osoby interesujące się motoryzacją, ale jednocześnie lubiące dbać o swój własny samochód. Dla marek specjalistycznych, które zaczynają dopiero inwestować w telewizję, kluczowa jest precyzja dotarcia. Dzięki indywidualnemu podejściu do takich kampanii, jesteśmy w stanie naszym klientom zagwarantować wysoką efektywność kampanii, nawet w przypadku wydawałoby się „mało telewizyjnych budżetów - mówi Bartosz Zientek, prezes Media Context.
Spot wyreżyserował Robert Tyska. Za produkcję odpowiadała Lula Procajło a za zdjęcia - Igor Procajło.
- Efekty kampanii już są mocno zauważalne poprzez zwiększone zainteresowanie marką TEC 2000 w internecie oraz pozytywny odbiór wśród naszych partnerów handlowych i nie tylko. Z pewnością będziemy powtarzać te działania w nadchodzących miesiącach - komunikuje Sławomir Goleniak.
Dołącz do dyskusji: Grzegorz Duda twarzą kampanii TEC 2000, media zaplanował Media Context