SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Gucci ogłasza przetarg na budżet medialny

Gucci Group ogłosił przetarg, którego celem jest skonsolidowanie wartego 200 milionów funtów globalnego budżetu medialnego firmy.

Obecnie producent dóbr luksusowych korzysta z usług różnych agencji na lokalnych rynkach. Przykładowo W Wielkiej Brytanii za planowanie i zakup mediów dla firmy odpowiedzialny jest dom mediowy MPG, a we Francji i Włoszech Mindshare.

Teraz Gucci chce wybrać jedną globalną sieć, aby prowadzić na tych rynkach spójną politykę medialną.

Oprócz głównej marki, która w ubiegłym roku przyniosła Gucci Group 65 procent całkowitego przychodu, do firmy należą również takie marki jak Yves Saint Laurent, Bottega Veneta, Alexander McQueen i Stella McCartney.

źródło: Brand Republic

  • Więcej informacji:
  • Gucci

Dołącz do dyskusji: Gucci ogłasza przetarg na budżet medialny

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl