Hallmark promuje 'Kobiece wieczory'
Stacja Hallmark Channel 14 października br. rozpocznie kampanięreklamową środowego cyklu "Kobiece wieczory", w ramach któregoemitowane będą dwa seriale "Być jak Erica" i "Clara Sheller". Akcjabędzie mieć też charakter wizerunkowy.
Kampania kierowana będzie do kobiet w wieku od 20 do 35 lat i maobejmować ma radio (RMF FM, Radio Zet, lokalne stacje radiowe),prasę ("To & Owo", "Tele Tydzień", "Tele Świat", "TV 14","Życie na Gorąco", "Oliwia" i "Pani Domu) i internet (na blip.plpowstanie blog prowadzony przez główną bohaterkę "Być jak Erica",będą też bannery w różnych serwisach). Akcja realizowana będzierównież na autobusach w Warszawie oraz w salonach kosmetycznych ifryzjerskich w największych miastach Polski. Kampanii towarzyszyćbędzie sms-owy konkurs dla widzów, w którym główną nagrodą będzieluksusowy weekend w SPA dla dwóch osób.
Autorem kreacji kampanii, która została przygotowana w Londynie,jest NBC Universal Global Networks. W zależności od mediów akcjapotrwa około sześć tygodni. Działania marketingowe wsparte będąkampanią PR, przygotowaną przez Mmd Corporate, Public Affairs &Public Relations Consultants.
Dołącz do dyskusji: Hallmark promuje 'Kobiece wieczory'